Årsmøde d. 25. januar 2019

Skytteforening og støtteforeningen afholder årsmøde fredag d. 25 januar 2019 kl. 18.00 Vi starter med lidt af spise inden mødet, derfor er tilmelding nødvendigt, tilmelding kan ske i klubben eller via mail til formand@skytte-forening.dk Forslag det ønskes behandlet på årsmødet skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før mødet.

Årsmøde 29. januar kl. 18.00

Skytteforening og støtteforeningen afholder årsmøde fredag d. 29 januar 2016 kl. 18.00 Vi starter med lidt af spise inden mødet, derfor er tilmelding nødvendigt, tilmelding kan ske i klubben eller via mail til formand@skytte-forening.dk Forslag det ønskes behandlet på årsmødet skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før mødet.

Våben kontrol

Husk det årlige våben kontrol hvis du som skytte har våben indregisteret i eget navn, er du underlagt en årlige våben kontrol, denne finde sted om torsdagen i september og oktober, se kalenderen hvad dage der er kontrol. kontrollen finder sted mellem kl. 18.30 og 20.00