Indkaldelse til ordinær generalforsamling
Fredag den 27. marts 2026 kl. 19.00
Klublokalet – Skolevænget 19, Ølsted
Bestyrelsen indkalder hermed alle medlemmer til den ordinære generalforsamling, jf. foreningens vedtægter § 7, stk. 3.
Endelig dagsorden
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Aflæggelse og godkendelse af det reviderede årsregnskab for 2025
- Fastsættelse af kontingent
- Behandling af indkomne forslag
- Forslag til vedtægtsændring (§ 8) – fremsat af bestyrelsen
- Forslag om præcisering af ansvarsfordelingen for grovlicensordningen – fremsat af David Skrostrup-Nielsen
- Valg til bestyrelsen
- Valg af bestyrelsesmedlemmer (2 på valg i 2026)
- Per Brorson Nielsen – modtager genvalg
- Brian Hauge Rehmeier – modtager ikke genvalg
- Valg af 2 suppleanter
- Valg af bestyrelsesmedlemmer (2 på valg i 2026)
- Valg af baneansvarlig
- Valg af revisor: Da dette er første generalforsamling efter vedtagelsen af de nye vedtægter, er begge nuværende revisorer på valg, idet de tidligere kun er valgt for ét år. For at etablere den fremadrettede rytme, hvor der vælges én revisor hvert år for en 2-årig periode, vælges der i år
- én revisor for 2 år, og
- én revisor for 1 år (overgangsperiode)
- Eventuelt
Indkomne forslag
Forslag fra medlemmer skulle være bestyrelsen i hænde senest fredag den 13. marts 2026.
Følgende forslag er modtaget og behandles under punkt 5:
- Forslag til vedtægtsændring (§ 8) – fremsat af bestyrelsen
- Forslag om præcisering af ansvarsfordelingen for grovlicensordningen – fremsat af David Skrostrup‑Nielsen
Vi opfordrer alle medlemmer til at møde op og deltage aktivt i foreningens arbejde og fællesskab.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen for Ølsted Skytteforening
