Nyt fra bestyrelsen
Vi har i bestyrelsen besluttet at genindføre gebyret til foreningen, når der ansøges om ny SKV2 og når eksisterende SKV2 skal fornyes. Gebyret er på 50,- kr. som betales i skivesalget i forbindelse med SKV2 ansøgningen eller fornyelsen udfyldes. Baggrunden for genindførelsen er det store tidsforbrug der påligger formanden med…